development to business consulting - Úvodní stránka

Co můžeme měřit?

Měření výchozí úrovně

Základním vstupním prvkem našeho pojetí měření je podrobný hodnotící arch, který na rozdíl od klasického Mystery Callingu/Shoppingu postihuje celou řadu kvalitativních i kvantitativních parametrů zákaznického servisu. Toto zmapování velmi přesně odpoví na to, jak zákaznický servis skutečně funguje a rozkryje prostor pro zlepšení. Námi vyvinuté měřící a analytické nástroje umožňují vystoupit z původního rámce Mystery Callingu/Shoppingu a k analýzám zákaznického servisu přidat podrobný obraz výkonnosti jednotlivých týmů a jednotlivců. Dalším způsobem využití výstupů z měření je například mapování potenciálu oblastí rozvoje prodeje nebo řešení specifických problémů. To umožňuje následně směrovat vedení týmů a vedení tréninků cíleně k rozvoji výkonnosti, kvality a efektivity.

  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
  • Fotogalerie
d2b - Úvodní stránka

© 2011 development to business consulting | d2b.cz | created by AEF | Úvodní stránka Kontaktujte nás Najdete nás na Facebooku Fotogalerie